Apotheek Loomeijer apotheek

Zijlweg 34
2013DH, Haarlem
0235316415


Onjuiste gegevens?

Over Apotheek Loomeijer

Welkom op de praktijk informatie pagina vanApotheek Loomeijer. Apotheek Loomeijer is een apotheek gevestigd in Haarlem. Op deze pagina vindt u informatie over openingstijden, bereikbaarheid en contact informatie. Daarnaast kunt een beoordeling schrijven over deze praktijk en beoordelingen van andere bezoekers lezen.

Route naar Apotheek Loomeijer

Deel uw ervaring

Wij willen u vragen om onderstaande criteria te beoordelen waarbij een 1 staat voor zeer slecht en een 10 voor uitstekend.
De velden met een * zijn verplicht.

Heeft u lang moeten wachten op een afspraak? Werd u op de door u afgesproken tijd geholpen of liep de afspraak uit?

Heeft u voldoende informatie ontvangen over uw aandoening/klacht en de behandeling hiervan?

Bent u tevreden over de behandeling? Hoe beoordeelt u het effect van de door u ontvangen behandeling?

Voelde u zich op uw gemak bij de zorgverlener? Was er voldoende aandacht en voelde u zich gehoord? Hoe was de communicatie met de zorgverlener?

Hoe ziet de praktijk eruit? Is de praktijk schoon en hygiƫnisch? Hoe is de bereikbaarheid? Heeft de praktijk alle faciliteiten voor uw behandeling?


Bij het delen van uw ervaring is alleen uw voornaam zichtbaar. Overige gegevens als uw e-mailadres worden niet vermeld en zijn enkel bekend bij Praktijkindebuurt.nl. Wij respecteren uw privacy.

Man Vrouw

Ervaringen met Apotheek Loomeijer

8.2

,

Ondanks dat het druk was, was ik snel aan de beurt en werd aandachtig geholpen door een vriendelijke dame. Door het advies van de medewerkster ben ik overgestapt op een ander medicijn waardoor een bijwerking verdween.
Lees meer
5.0

,

Slechte service. Haalde voor het eerst medicijnen op basis van herhaalrecept. Later kom ik erachter dat ik geld moet betalen voor een begeleidingsgesprek nieuw geneesmiddel. Het was ten eerste geen nieuw geneesmiddel, ik ben namelijk al vijf jaar aan de pil. Ten tweede heeft er geen gesprek plaatsgevonden. Ten derde heb ik aan de baliemedewerker gevraagd of er extra kosten aan verbonden waren aangezien ik daar (in die apotheek) voor het eerst de pil haalde. Nee was haar antwoord. Heb net gebeld, merkte al gelijk dat ze niks wilde terug geven. Het meisje ontkende het ook nog eens, en zei dat ik alleen had gevraagd of het inschrijven geld kostte. Geen openheid van zaken dus. Hier moet je -explicitiet- naar vragen, anders geven ze het niet.
Lees meer
3.0

,

Apotheek begint met het recept verkeerd te lezen, dubbele dosering leveren, zowel bij mij als de verzekering in rekening brengen, vervolgens niet geloven als je reclameert. Als de doktersassisenten de teveel geleverde doses terugbrengt deze eerst niet terug willen nemen, vervolgens patient apart langs laten komen om retourbedrag in ontvangst te nemen. Deze dan toch niet willen geven (\'\'kwijt\'\', \'\'weet niet\'\') dan na veel gedoe, uiteindelijk ook niet de factuur willen afgeven als ik de vorige niet afgeef omdat; \'\'u anders twee keer kan declareren\'\'! Ergo 4 doseringen in rekening brengen waar 1 gewenst was, dit niet dan na veel gelazer oplossen en dan mij beschuldigen. Vervolgens geen excuus maar gezeur over mijn \'\'toon\'\'.
Lees meer

Stel een vraag aan Apotheek Loomeijer

Captcha

3 ervaringen
Apotheek Loomeijer

Zijn de gegevens onjuist?
Vul de nieuwe gegevens hieronder in.

Ervaring van Dick met Apotheek Loomeijer

Op 3 augustus 2016 schreef Dick de volgende ervaring:

Ondanks dat het druk was, was ik snel aan de beurt en werd aandachtig geholpen door een vriendelijke dame. Door het advies van de medewerkster ben ik overgestapt op een ander medicijn waardoor een bijwerking verdween.

Gemiddelde: 8.2
Wachttijd: 8.5
Accomodatie: 8.0
Behandeling: 8.5
Omgang zorgverlener: 8.0
Informatievoorziening 8.0

Ervaring van Kim met Apotheek Loomeijer

Op 29 december 2015 schreef Kim de volgende ervaring:

Slechte service. Haalde voor het eerst medicijnen op basis van herhaalrecept. Later kom ik erachter dat ik geld moet betalen voor een begeleidingsgesprek nieuw geneesmiddel. Het was ten eerste geen nieuw geneesmiddel, ik ben namelijk al vijf jaar aan de pil. Ten tweede heeft er geen gesprek plaatsgevonden. Ten derde heb ik aan de baliemedewerker gevraagd of er extra kosten aan verbonden waren aangezien ik daar (in die apotheek) voor het eerst de pil haalde. Nee was haar antwoord. Heb net gebeld, merkte al gelijk dat ze niks wilde terug geven. Het meisje ontkende het ook nog eens, en zei dat ik alleen had gevraagd of het inschrijven geld kostte. Geen openheid van zaken dus. Hier moet je -explicitiet- naar vragen, anders geven ze het niet.

Gemiddelde: 5.0
Wachttijd: 5.0
Accomodatie: 5.0
Behandeling: 5.0

Ervaring van M. Klooswijk met Apotheek Loomeijer

Op 12 december 2015 schreef M. Klooswijk de volgende ervaring:

Apotheek begint met het recept verkeerd te lezen, dubbele dosering leveren, zowel bij mij als de verzekering in rekening brengen, vervolgens niet geloven als je reclameert. Als de doktersassisenten de teveel geleverde doses terugbrengt deze eerst niet terug willen nemen, vervolgens patient apart langs laten komen om retourbedrag in ontvangst te nemen. Deze dan toch niet willen geven (\'\'kwijt\'\', \'\'weet niet\'\') dan na veel gedoe, uiteindelijk ook niet de factuur willen afgeven als ik de vorige niet afgeef omdat; \'\'u anders twee keer kan declareren\'\'! Ergo 4 doseringen in rekening brengen waar 1 gewenst was, dit niet dan na veel gelazer oplossen en dan mij beschuldigen. Vervolgens geen excuus maar gezeur over mijn \'\'toon\'\'.

Gemiddelde: 3.0
Wachttijd: 5.0
Accomodatie: 2.0
Behandeling: 2.0

Schrijf u in voor de nieuwsflits!